dimarts, 13 d’abril del 2010

Visc-a la Patum -cartell DESQUALIFICAT


si he manifestat el meu “emprenyament” és perque em van DESQUALIFICAR el CARTELL – COMPLETAMENT LEGAL – NO PERQUE NO EM SELECCIONESIN.
QUE QUEDI CLAR PER A “TOTHOM”

Visc-a la Patum !


CARTA publicada a BERGUEDÀ ACTUAL- quinzena del 9 al 22 d´abril de 2010

Em sento discriminat,

Em trobava a la inauguració de la 60ª exposició anual de pintors berguedans quan vaig coincidir amb un membre del jurat dels cartells de la patum d´enguany i , li dic, veig que no us han agradat cap dels 2 cartells que he fet .Li comento com són i, quan descric el del nan jove,que diu VISC-A- LA PATUM, una dita molt actual, ..em diu el membre del jurat…precisament ens ha agradat a tots,però l´hem hagut de DESQUALIFICAR perquè hi ha aquest escrit!!!, …Com ¡!?? li contesto jo. A on diu que no ni poden haver escrits?...a les bases,.. contesta. Mentida!! .. dic jo, enfurismat… , i a corre cuita m ´en vaig a parlar amb el regidor de la patum,-que també estava a la inauguració-.. que tossudament em vol convêncer que no pot haver-hi cap més escrit ; que ho diuen les bases . La cosa queda que ja repasarem les bases .

La base nº 3 diu : Hi haurà de figurar la inscrpció CIUTAT DE BERGA-LA PATUM-CORPUS DE 2010

Com es pot llegir i entendre NO DIU EXCLUSIVAMENT, a més a més no cal anar gaire enrera per trobar PRECEDENTS , doncs l´any passat ni havien 2 cartells sel.leccionats , un amb un vers i , l´altre amb noms de pobles , que ni tan sols eren tots de la comarca.- que a mi m´ està molt bé -i en l ´escollit es van canviar algunes fotos perquè no eren totes de la patum!. De totes maneres, ja hi estic acostumat. VISC-A- LA PATUM. Democràtica , evidentment.

2 comentaris:

  1. Mentre hii hagi com el Vima a l'ajuntament o al patronat, no hi ha rés a fer. Es passen les bases pels...Treuen arguments sense sentit, pero com em diu el meu pare: No sé perquè et presentes si no ets fill de ningú influent. Quina raó que té.
    De totes maneres m'hi presento cada any.

    M'encanta aquest cartell, es bonissim, potser li falta la firma, a segons qui li funciona.
    Em sap greu perquè es un bon cartell.

    Estic amb tu!

    ResponElimina
  2. gràcies Albert,
    no crec que hi hagi mala fé però,hi han tantes "coincidències"que fà pensar tot lo contrari.Cal tan sols repasar els cartells "escollits" desde l´època del concurs per adonar-se que la majoria són d´un gust molt dubtós!!
    Premi honorific , votació 100% popular , que se sàpiga de qui és, o encarragar-lo , per exemple al Tàpies.
    No deixis de presentart´hi, jo fà 12 anys i encara no he tingut ni un accèsit però, no abandono!!!potser és el que ells volen, 4 amics i prou!!! ENDAVANT!!!

    ResponElimina